inte min dag idag

Mitt humör är inte bra alls. Vet inte om de beror på att jag bara har rökt typ tre cigg sen i måndags eftermiddag eller om det är något annat som spökar. Bitter är jag allafall!

Har varit hemma från skola dag, de var en liten fågel som viskade i mitt öra igår att bussarna skulle vara inställda (iofs går jag) och så tänkte jag att de förmodligen skulle va snö storm idag på morgonen också. Så jag sov till tio, klev upp, arg. Gjorde inte så mycket, glodde på Avatar, den var inte lika bra som första gången jag såg den men ändå väldigt bra! Dom är ju så fina!
Annars har jag inte gjort så mycket. Lika bra de.

Nu ska jag springa ner till tvättstugan. Mm.. de är såååå kul att tvätta.
Positiva tjejen har talat igen! ;D


Förövrigt så har jag fastnat totalt för den här låten! Jag som inte ens gilar danska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback