I’m afraid of going out there.

Det har blivit min grej att blogga på morgonen verkar det som. Då när man har minst tid på hela dygnet. Smart där va.
Men igår då. Gjorde matteprov, åkte till stan och mötte upp älsklingen och så gick vi till tandläkaren. Jag säger bara fyfan. Jag led! Jag, som satt breve led.. Tänkt dig då att bli uttsatt för det där. En stor fet tång och andra grejer. Knak, knak. Och där kom en del av tanden, och en till och en till... Och sen kom en hel stor jätte tand. Blä. Men de gick bra. Inga dödsfall!:)

Sen åkte vi hem och bara tog det lugnt. Jag var lika trött som vanligt. Fattar inte. Vad är de för fel? La mig i soffan och kika på en film, somnade. Sov kanske en halvtimme/40 minuter. Sen gick jag och handlade och greja lite. Sen la vi oss i soffan för att kolla på fotbollen. Jag somnade igen. Och sov nog över en timme.. Helt sjukt! Nu tänker man ju att jag borde ha väldigt svårt att somna när jag går och lägger mig, men icke. Somnade nästan på en gång.. Nånting står inte rätt till tror jag. Borde ju vara ganska utvilad idag men känner mig inte ett dugg pigg..

Skit i de nu! Ska snart åka iväg till skolan. Hoppas att jag inte halkar och dör. De var nära igår. Sjukt halt.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback