He's just not that into you

Helgen slut. Känner inte ens att jag har haft helg. Jag är helt slut. Känner mig som en gammal kärring som bara går runt och är trött och grinig hela tiden. Inte kul alls.

Har jobbat lördag & söndag allafall. Söndag idag alltås. Ja..
Gårdagen erbjöd inte så mycket annt spännande. Men idag så har vi haft besök av lillasyster! Spelade finns i sjön och busade med katten. Kunde jag så skulle jag adoptera henne. Vill att hon ska kunna få ha det bra.
Sen kom även Sara och Filip! Så det var full rulle här ett tag kan man säga, men är bara kul!

När alla hade åkt satte jag mig framför datan för att ta tag i Pm jobbet som ska vara klart i morgon. Katastrof. De fick inte att öppna dokumentet som jag hade sparat. Där allt jag skrivit finns. Jävlaidiotskolasomintekanhanyagrejerpådatorerna!
Ja, katastrof. jag fick panik och de gick ut över Fredrik lite... lalla. Finns inget att göra, har föröskt ladda ner massa programm för att kunna öppna men utan positiva reultat... Yes. Blir till att jobba stenhårt i skolan i morgon, för är de inte klart i morgon så är jag körd. Så jävla körd. Fan vad jag vill slippa den där förbannade skolan. (nej jag är inte bitter???)

Andas... Sitter och lyssnar på Jay, då blir saker och ting lite bättre! haha.

Lägga sig i ett bad kanske.. Inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback