Happy face!

God morgon alla glada! Sitter och förbereder mig på att gå ut och frysa ihjäl. Ingen höjdare. Men, de är bara att bita ihop!
Igår var de en vanlig dag, med lite extra bra humör! Svävade lite på moln, töntigt nog. Det var skola som vanligt och sen jobb mellan 16-20 ungefär. Älskar mitt jobb! Verkligen.

När jag åkte hem från jobbet var jag extremt hungrig så de var bara raka vägen hem till min prins och äta gott!
Sen glodde vi på Saw 7. Den senaste alltså. Den var inte så jätte bra måste jag säga. En av dom sämre. Men nu har man sett den allafall!

Ska gå och torka håret nu och sen ut... Hua.
Ha en bra dag fina ni!


Kommentarer
Postat av: ♥ AMANDA ♥

Fin blogg du har! :)

2010-11-24 @ 14:25:03
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback