Dom är som oss

Bonjour! Sovit gott? Det har jag allafall! Gick upp i morse utan att behöva snooza! De ni! De går framåt. Men de kan även ha att göra med att jag låg alldels ensam i sägen och blev osolig var min andra hälft hade tatt vägen. Men jag fann han!:)

Har inget speciellt att skriva. Hände inte så mycket igår. Kom hem från skolan. Däckade på soffan, sov väl någon timma. Ja och så..
Vi kollade iofs på ett program om apor på svt1. För det första, fybubblan vad söta! Och smarta. Precis som vi. Eller asså, dom gör som vi. Jag vill ha en. Dock är jag ju lite käsnlig så när dom visade några sorters apor som levde där de var minus grader och massa snö så var det nära till gråt. Haha jag vet, ur töntigt! Men ni skulle ha sett, dom såg så ledsna och ensamma ut..
Jag diggar apor.

Nu ska jag klä på mig. Och, va fan kommer alla blåmärken ifrån? Stort blått på armen, femtioelva stycken på varje ben.. Helt sjukt.

Au revoir!






aaaaw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback