det är ditt fel, bara ditt jävla fel

Ska inte börja varje inlägg negativt så de här hoppar vi över. Jag är förbannad, inte ens ledsen längre. Bara jävligt förbannad. Och. Jag har fet huvdvärk toppat med feber. Hej frdagkväll .

Idag har vi varit i riksdaghuset! Började att möta upp fina klassen och sen vandrade vi till tåget. Sen kom det. Långt borta så vi sprang. Och fick stå i dörrhållet hela vägen till Stockholm. Mysigt! Med en gråhårig tant som luktade illa. Typ blöt hund. Mumma.
Väl framme vid riksdagshuset blev vi visiterade, typ. Coolt. Och sen började den lååånga och väldigt uttråkande vandringen och guidningen. I ungefär tre timmar (?) japp. Men sen blev det bättre!
Blev en tripp runt sockholms affärer med Monika, Anders och Bobby! Massa fint, jag blev dödskär. Så vacker. Kunde ha blivit min. Men icke. Jag bara gick. Nu hänger den fina lilla svarta kläningen där utan mig. Fan.

Efter mpnga affärer var vi trötta och begav oss till tåget. Där gick de inte bra. Tåget kom inte, sen kom de, vi satte oss, gick ut för de var fel, vi väntade lite till de kom ett tåg till, vi satte oss, skönt!! Nej, de var fel... Efter en och en halv timma fick vi ett tåg som ville köra oss till Uppsala. Tack. Jag var som en kall isglass. Gånger 20. Förstår ni? Inte okej. Men jag får väl vara glad att jag hade trevligt sällskap allafall!:)

Nu sitter jag bara och känner mig slut som människa. Har diskat, dammsugit, städat badrummet, plockat undan allt jävla skit och sånt kul. Ja, nu är jag slut som människa.

Ha en fin fredag kväll!

(hur tråkigt som helst att de inte blidde några bilder idag.......)

Kommentarer
Postat av: Michaelstina

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2012-01-27 @ 07:58:20
URL: http://michaelstina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback