and I enjoy every second of it

Ny dag! Med sooool! Tack gud! Inge mer regn. Inte förrens jag har införskaffat mig ett paraply iallafall. Skulle uppsakattas. Tack.

Vad har jag ägnat dagen åt så här långt då tro? Ingenting! Jätte skönt. Vaknade halv tio, åt frulle, bråkade med katten, slöa framför teve, slöa framför dator, tog ett låååångt varm bad med en bok till sällskap, fortsatte med teve och data, drack kaffe, sminkade mig lite smått. Och ja. De var de. Man behöver inte göra nytta alltid. :)

Men ska faktiskt åka och jobba sen. Dock bara två timmar, men ja, alltid något!
Har inge kul alls att skriva så jag går och torkar håret nu. (som jag borde ha gjort för längesen..)

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback