ajaj

Min rygg!! Är de inte de ena så är de det andra.. Måste ju ha ont nånstans hela tiden.
Skit samma.

Dagen har varit bra! Började med teater på Regina! Locked up, tror jag den hette.. Bra var den allafall!
Sen blev det en tripp runt på stan och lite lunch på de. Fick stackars Ammi att nästan börja gråta.. Kan inte rå för mitt utseende!! Nej, men det var en uppelevelse i sig, den där stunden på MAx. Vi går inte in på några detaljer. Helt omöjligt.
Sen bar de allafall av till Stadsarkivet med klassen! Typ skit tråkigt och svin kallt..
Och där dog mitt intresse för att blogga. Sitter som en jävla ostbåge och håller på att kissa på mig..

Men, fortsätter kanske sen!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback