2010-11-01

Då är det november då! Och snart julafton.. De går fort! Godmorgon frästen :)

Från och med idag har jag höstlov! Väldigt skönt! Dock vaknade jag halv åtta, lite ovärt sådär men men.
Igår jobbade jag sen åkte jag hem till Kim och Karin (de gjorde även Li med familj och mamma) för att Karin har fyllt år. För en månad sen.. Japp, snabba familjen. Men trevligt allafall. Hade ju inte träffat Nina på hur länge sen som helst, gullunge!

Sen åkte vi i väg till Ikea! Kim och Karin köpte världens snyggaste lampa och jag lite små grejer som påslakan, galjar, byttor och ljus. Vuxet va?

Se blev det hem till min sjukling. Åt tacos och kolla på film! Han är lite bäst han min snutte.

Vad händer idag då tro? Jag ska bara vakna till lite och sen bära in lådor från frådet och sen börja packa! Jajemänssan! (?) Nu drar vi här ifrån!! :)

Ska käka upp muslin nu och sen ska jag sätta igång.

Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback