-13 ute...

... inte okej! Har iofs inte varit ut än men kan ju bara tänka mig hur jag skulle lida. Hua.
Blir hemma från skolan idag men är ändå redan vaken. Börjar min trötthet vända tro? Hoppas!

Helgen flög förbi kan man säga. I lördags blev de bad och disney film tittande! Jag klagar inte. De blev den nya, Draktränader. Den var bra! Lätt värd att se. Söndags blev de julshopping så vi skulle kunna göra de lite mysigt hemma. Blev ljusstakar, julstjärnor, mingran, ljus osv... Blev väldigt mycket dyrare än som var tänkt men smällar man får ta. Mysigt är de allafall!
Sen blev de lite pepparkaksbak! Var mest jag och Sara som bakade, och dom blev så fina.. (ja liiiiite deg hamnade i våra magar..) Dock räkade jag bränna några.. Visste inte att dom skulle va i ugnen så kort tid! Men Filip och Sara tyckte dom var väldans goda ändå! Tur de. Själv tycker jag hemmagjorda pepparkakor smakar typ.. jag vet inte. Inte så gott allafall.

Och juste, igår såg jag även den onda dockan för första gången någonsin! Eller Childs play som den heter. Eller dom. Såg ettan, tvåan och halva trean, sen somnade jag. Men dom var bra.Fattar inte varför jag inte sett den tidigare.

Nu ska jag gå ut till köket till målaren. Japp. Klockan halv nio plingade de på dörren och där stod han, fin och glad och ville måla. Och där stod jag. Morgonruffs och förstora mjukisbyxor med hål på fel ställe.. Ja. Men jag släppte in honom allafall. Snällt va?

Ha en kall dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback