Världens tråkigaste torsdag

Jag kan inte komma på när jag hade så här tråkigt sist! Så jääävla raslös!
Skulle kunna göra vad som helst (förutom städa och liknande)
Funderar på att ta en promenad men de är så sjukt tråkigt att gå själv, och då tänkte jag att jag kan ringa och fråga Ellinor om jag får låna Boss någon timme men då jag kom jag på att de är jag alldeles för feg för. Så, nu sitter jag här, uttråkad och depp på livet. Det var kanske att ta i men ja. Ni fattar! Sugen på glass är jag oxå, inte mat, vilket är konstigt för jag har inte ätit än idag, äta är inge skoj, inte idag allafall. bläää.

sååå, den som har några bra tips om vad jag kan hitta på i den tråkiga värld, säg till! nu och på en gång! Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback