sommaren är häääär

usch vad dålig jag är på upptadera.

Jag har allafall sommarlov nu! Wiiie, plus lite panik på det. Men det blir nog bra tillslut.
Avslutningen var jätte bra åtminstonde! Började med att åka buss ut till Wik, där fick i Riddarsalen lyssnade vi på lärare som pratade, sjöng och spelade instrumment. (ja våra lärare är ytterst begåvade....) Sen fick vi gå fram en och en!!! (förstår min feta panik?!?! Det va hemskt...) Men jag gjorde de allafall och fick betydgen och en bok. Icke värt det kan jag ju säga.
Sen fick vi mat och godsaker och sen samlades hela (stor del) av skolan i statsparken där vi tillbringade resten av dagen och kvällen! Väääldigt mysigt och skoj. Dock fick det ju sina konsekvenser, jag var inte frisk när dagen började och idag, tre dagar senare har det knappast blivit bättre. Bajs. Jag vill kunna njuta av det fina vädret!

Ja, det var lite kort om min avslutning allafall, bilder kommer en annan dag.

Idag har jag och Fredrik grillat! Efter det somnade jag och drömde om att jag skulle få vara frisk.. Typ! Men det var gott att grilla allafall. haha.

Nej nu skiter jag i de där..

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback