sol,regn,sol,regn, sol....

Ja vädret har varit som det varit idag. blää..

Har väl inte varit nåt speciellt i dag heller. Upp tidigt, skolan ett tag, diskat, tagit ut tissemissarna, oooj vad läskigt gräs var! haha. mina söta små hårbollar..

Ska alldeles strax sätta mig framför teven och kolla på Anna Anka söker assistent.JA, jag tycker det är bra... Ska även föröska lägga mig tidigt för engångs skull. Skulle inte skada, särkilt inte eftersom de känns som jag har tusen saker att göra i morgon.. SUCK! Fööörst skola, gå ut med hunden en timme, åka på 60års "kalas", tvätta, kolla på matchen... ööööhm ja. Vi får se hur det går.

Nej men ojsan nu börjar det!

pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback