nanana baaaatmaan

Ja, jag har fortfarande jätte tråkigt! Jag vill gå ut på krogen, få göra mig i ordning, gå ut och träffa kul folk,dricka alkohol, vilket var hundra årsen. Jag vill gå uuuuut. Nej vadå, jag är inte desperat?
Men i morgon blir nog kul allafall! Ser faktiskt fram i mot de.
Ska hem till Hanna och grilla och umgås och dricka vin! De blir nog mys. Hoppas jag!

Jag borde gå och sova, så jag slipper ha tråkigt, men jag är inte trött, så de går inte. Måste sluta sova till tolv om dagarna, de funkar inte. I morgon ska jag gå upp... nio! Japp, ska ställa klockan (man får väl snoza en timma va!?)

Nej men, fortsätta glo på gamla bilder kanske, har sutiet ett tag och glott igenom bild efter bild på bilddagboken och guuuud vad det väcker minnen!! Bra minnen! Sammtidigt som jag känner lite saknad, varför blir de helt plötsligt så, att man slutar umgås med vissa? Kan man sluta förändars och bara fortsätta som de alltid varit! Äh, nu blir det bara sånt där onödigt och oförsåligt pladder, som vanligt när jag ska skriva nåt.

Jaja..
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback