Love is something wonderful

Ååååh vilken skön dag vi har haft idag!
Klev upp åtta och kom iväg hyffsat tidigt för att göra ärenden i stan sen mötte vi upp Camilla, Oskar och lilla Viktor i statsparken. Satt där och lata lite sen hem för att bara sitta ute och lata lite till och njuta av solen. Dock känner jag nu att mina axlar fått för mycket sol... Typiskt. Samma sak varje gång solen kikar fram. Men de går över :D Jag har allafall blitt lite brun så jag är nöjd!
Blev även grillning lite senare, mumma! Tjockt och gott.. Undra när jag ska börja med min frukt/grönsaksdiet.....(?)

Nu är jag trött, ska väl kika runt lite till sen blir det nog att hoppa i säng.

Juste, helgen. Ööh, ja vad hände då..
Utång på lördagen. Gjorde ett tappert försök att komma in på Flurran, fick fet nej. Hade jag kommit den tiden som var planerade så hade de nog inte varit några problem men, jaja. Blev etage allafall! Och det var ju inte helt fel de så :)
Söndagen spenderades ute hos mammsen såklart. Morsdag. Jag och min smarta syskon ville inte vara så tråkiga och bara köpa en blomma eller nåt annat vanligt man alltid köper så vi slog ihop våra hjärnor. Vilket slutade i något ganska fult. Men mamma sa att det var fint :D (och hon skulle väl inte ljuga för oss?)

Hoppas ni haft en bra dag i solen! :)

måste bli bättre på att lägga upp bilder........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback