Inte som man tänkt sig

Jag är lättad! Blev inte alls så mycket att göra som jag trodde idag! :D Så jag är nöjd!
Vaknade i morse, inte alls pigg men drog mig upp tillslut. Sen har vi haft psykologi hela dagen. Väldans skoj faktiskt.
Fick även två timmar på mig att göra en "inlämningsuppgift" som de så fin heter plus ett annat arbete.. Det var på håret men jag hann! Fick även massa beröm för tidigare arbeten jag lämnat in och läraren tyckte jag måste göra nå av mitt skrivande, välja en skrivarlinje, bli författare... Ja jag vet inte vad hon fått dom dumma ideerna ifrån. Knäpp.
Ja, jag fick även höra en sak till som fick mig på bra humör idag! "Har du gått ner i vikt"! Finns nog inget annat som kan få en på bättre humör än en sån kommentar. Sååå, tack Farzad! ;D

Nu har jag precis städat undan lite, Fredrik sover, ska väcka han snart. Stackarn är ju sjuk.. Men ett par timmar räcker, man ska kunna sova på kvällen oxå!:D
Nu blir det tvättstugan. Oerhört skoj..... Sen spelar Djurgården lite senare. Ska väl föröska fixa till någon god mat fram tills dess oxå :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback