Fjärde Maj

God morgon! Har precis tryckt i mig frulle/lunch för idag! Specialmilkshake.. Haha. Men god blev den! Och mätt och belåten blev jag.

Var ett tag sen jag skrev men ja. Igår såg jag och Fredrik på Avatar. Jag trodde faktiskt den skulle vara ganska dålig, men oj så fel man kan ha. Hur bra som hels. Allt var så fint. Åh, ja jätte bra allafall!




Annars har det väl inte hänt så mycket. Helgen och Valborg var lugn. Blev tivoli med syskona och barnen. Även Fredriks syster. Lite mysigt sådär :) Även fast det var svin kallt iofs...

Tar fortfarande hand om björnen Boss, och jag blir bara mer och mer förälskad i han.. Haha. Jag vill ha!!!

Nej inget mer att skriva. Ska gå och ge kattbebisarna lite mat. Dom är heeeelt extremt jobbiga ibland! Men de där söta och charmiga tar tyvärr över så man kan ju inte bli arg på dom...
Vi har allafall bestämt att Gul (ja, han heter så för tillfället.......) ska följa med oss sen när vi flyttar! :D Wiie.

Nej juste, mat till dom var de ja. Sen blir det lånpromenad med Boss :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback