en trött jag

Åååh vad jag är trött! Och mätt..
Och nu känner jag att jag inte hade så mycket att skriva heller.. Desperata hemmafruar snart allafall! Veckans höjdpunkt. Och det ska nog avnjustas till lite vindruvor! (ja fast jag är tjockmätt..)

Var ute och gick med Boss idag allafall! Över en timma. Jätte skönt men mina fötter tyckte inte desamma märkte jag när jag kom hem.. Ajaj. Ellinor sa alla fall att Boss hade vari så glad på kvällen efter jag vars ut med han, så hon trodde han trivdes med mig. De är ju alltid kul att höra! :D

Har även suttit på sjukhuset med Fredriks knä! Efter en lååång tid så fick han röntga allafall. Ja, nu vet ni de oxå!;D

Nej ska nog förbereda för en timmes teve tittande nu! Kaffe och vindruvor.. mmm!

Ni missar väl inte?!?!?

                                                                            


















Varför kan jag inte lägga bilden på mitten utan att texten oxå hamnar på mitten!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback