Det största är ej att aldrig falla, utan att resa sig efter varje fall

Har precis kommit upp ur ett varmt bad. (fööör varmt dock) Men det var skönt, så nu är jag ren och fräch!;D
Om 45 min börjar desperata hemmafruar, spännande värre! Dock har jag inte orkar gått och något gott att dricka eller äta till, men det får väl gå ändå...

Var ju ner på stan som sagt med mamma och Li! Blev lunch och shopping av skor. Jag var nöjd med mina tills jag kom hem och Fredrik sa att dom var fulla... Dumma! Men jag behåller dom nog ändå... Man kan inte alltid göra alla nöjda! Höhö.

Sen blev det hem, och ganska snabbt ut och fladdra igen, först till vårldcentralen och sen åkte vi upp till Gränby och kikade runt lite. :)

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback