Breath and Life

Regnet öser ner utanför fönstret. Skit tråkigt. Fast lite mysigt oxå. Tänkte burra ner mig i sängen och glo på Snabba Cash om ett tag. Redan sett den ett par gånger men den är bra och han är snygg!

På tal om ingenting så var polisen här nyss.. Det plingade på dörren och jag gick fram till titthålet för att kika vem det var då hör jag; "Det är från polisen!" Hjälp... Öppnar och där står två stycken..
- Mår du bra!?! frågar dom
-ääh, Jaaa?!
-Är det säkert?`
- Haha ja.. Jag kunde inte hålla mig för garv.
-Hmm jahaaa, vem bor med här då?
- Fredrik...
-Jaha, men om allt är bra här då måste vi ha kommit fel, för det var en kvinna som inte mådde bra.
-Jaha oj då, men jag mår bra allafall. Förutom att ni höll på att skrämma livet ur mig!!
-haha nej men du behöver inte vara rädd. Hej då!:)

HAha. det var skoj faktiskt. Dom såg så roliga och frågande ut. Poliser är bra knäppa.

Iallafall. Dagen har  gått hur fort som helst idag!
Har varit på gränby centrum med Hanna! Blev inget shoppande men jag fick alla fall umgås med min brutta lite!
Sen har syster varit här och hämtat Helge (en av kattungarna) så nu har vi bara två kvar..

Japp det var de!
Trevlig lördag kväll på er!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback