Blixt och Dunder

Gårkvällen behövs inte nämnas tror jag. Förutom att det var mestadelskaos och tidig hemgång. Tur att jag har en så bra Hanna! :) Guldvärld hon!

Idag har de vari så skööönt. Knappt rest mig ur sängen. Slappt och skönt. Eller när åskan var som värst var vi tvugna att åka till affären, haha. Eftersom Fredrik är så rädd för åskan (säg inte att jag sa de...) så kände han sig tryggare i bilen. Haha. De är faktiskt jätte kul .

Nu därimot börjar jag bli extrem rastlös. Funkar inte för mig att inte göra nångonting en hel dag och en hel kväll. Finns dock inte mycke man kan hitta på nu så de lär vi inte bli något spännande.
Funderar på at ladda ner någon bra film, men hur lätt är det att komma på någon bra då?! Fick ett tips om the notebook, den är ju helt underbar men kan den typ utan och innan så den dissar jag nog.

Äh, kanske kommer på något.

Ha en bra kväll!:)

Kommentarer
Postat av: Savolainen -

Du är guld värd du med skrutten ! <3

2010-05-24 @ 15:46:41
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback