studenten

Ja, grattis alla som tagit studenten! Blev bara lite avis när jag traskade ner på stan idag och såg er alla..Hoppas ni är riiiktigt bakis i morgon!;)

Har varit en lugn dag idag. Gick ner på stan som sagt, mötte Fabio som skulle köpa blommor till studenter, sen gick jag och hämtade Joel och Alexandra för att passa dom ett tag, så dom fick roa sig i lekparken medans jag satt i solen på gräset med sällskap av Fabio! Så att sitta barnvakt är inte alltid så komplicerat!:)

De är väl ungefär de som har hänt i dag. Kom hem vid fem och var skit trött och tänkte "powernapa" lite, slutade med att jag totaldäckade och vaknade och insåg att klockan var halv tio. Fuck. Kommer bli jätte lätt att få någon sömn i natt. Eller inte..

Har allafall laddat ner en film nu; Trubbel i paradiset. Såg den på bio för ett tag sen, men den är riktigt skoj så kan se den igen. Men är sjukt hungrig! Att bara äta frukost under en dag verkar inte funka.. Orkar jag gå till macken tro... Förmodligen inte!

Juuuste, idag flyttade Grå! En av kattungarna, så nu är det bara Gul kvar och nu har vi bestämt oss att vi behåller honom! Han är ju så go! :)



Hoppas ni har en rolig kväll, och som sagt, hoppas ni är riktigt bakis i morgon!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback