nattinatt..

Låt mig bli trött!!! Har försökt allt, tänkte jag säga... Har kanske gjort allt man inte ska för att bli trött. Gå ut en sväng till macken, mötte fula raggare och fulla studenter, sen åt jag godis och drack cola, så nu är jag allt annat än trött. Pigg och illamående. Bajs. Max till frukost och godis till "kvällsmat". Sicke sunt liv jag lever..

Försökte börja kolla på filmen jag skrev om sist, gick inte. Har ingen ro i kroppen plus en söt, snarkandes, sömnpratandes Fredrik som överröstar det mesta.

Men jahaa.. I morgon blir det till att "fira" Magda på nåt vänster allafall. Det blir nog mys!:) Fint väder och lite vin, vad mer kan man begära?!

Jaja. God natt.. Lär väl somna någongång hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback