I want you to do what you want to do, not for me. For yourself.

Oj vad jag är trött. Känns som jag har gjor huuur mycket som helst idag. Vilket jag nog egentligen inte har gjort.
Klev åtta typ, åkte iväg till försäkringskassan, banken och såna roliga ställen, hem och satte oss i solen, brände sönder mig, åkte i väg till stan för att spela minigolf med syster+familj. Och Fredrik såklart :) Jag gjorde mitt yttersta, men förlorade. Skitspel. Hatar minigolf. Tänker aldrig mer spela minigolf. Punkt.

Sen har de väl inte blitt så mycket mer gjort egentligen. Spelat lite fotboll med lilla Oskar, varit liv rädd då Fredrik var tvungen att klättra upp i världens högsta träd för att plocka ner bollen, ja såna där vardagssysslor lixom ;)

Nu ska vi snart se på en film, dock tror jag den är skitdålig men man får väl offra sig ibland!;D From paris with love hette den allafall.

Trevlig kväll på er, nu ska jag lägga mig med mina onda, röda axlar...
Puss:)



hahaah, min pojkvän är oerhört sexig! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback