I don't care if you burn

God kväll! Har varit en lång dag idag.
Blev först ner på stan med kim och Nina! Vilken energi hon har den lilla skrotan. Men sötare och snällare barn får man leta efter!
Vi gick allafall till statsparken och lekte ett tag, jätte kul, tills vi skulle gå hem.. Haha, gullunge!




Efter det traskade jag hemåt, hann väl vara hemma knappt en timme innan det var dags att gå ner på stan igen, för att träffa Magda!
Hon shoppade och jag var trevligt sällskap. Som vanligt! ;D
Skulle egentligen gå och prata med någon på arbetsförmedlingen om ALFAkassa, men de var inte bara jag där.. Så tar de en annan dag istället. Kanske någon av er som vet hur de går till med ALFA?!!

Nu är jag super duper trött. Kanske ska gå och lägga mig i ett bad.. Skulle inte vara fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback