Hotell..

Första natten på hotellet har varit. Man ska väl inte klaga egentligen. Allt är gratis och sängarna är sköna! Men
man blir faktiskt lite uttråkad i mellanåt. Även fast vi har haft en del att ordna med idag.

Åkte och skulle hämta lite saker i lägenheten. Fyfan så den ser ut. Och vilken stank. Allt stinker. Allt. Bajs. Mina kläder, mina väskor, mina skor.. Och så småsaker som teve och möbler såklart ;P
Nej men usch. Hoppas allt ordnar sig fort och att idioten åker fast. Eller dör. Försöker man ta andra människors liv förtjänar man inte att leva. Åtminstonde inte bo kvar i landet. Sjukt.

Nu är jag trött. Och arg. Och ledsen. Och ja.

I morgon är en nydag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback