Det är lika fel att lita på alla som att inte lita på någon

God morgon! Solen skiner i dag oxå, de gillar vi! Klockan ringde nio i morse, skönt att inte sova bort hela dagen, även om jag inte gör något speciellt.

Såg inte klar filmen igår, sorglig och väckte mycket känslor på något sätt. Får se klart den senare idag istället.

Ska möta upp Magda klockan ett vid Kvarntorget, vi tänkte ta en promenix med voffsningarna Texas och Boss. Kul att se hur det går, Texas som är liten som katt och Boss stor som en björn. Haha. Men de ska nog gå bra, hoppas jag...
Sen blir det väl ner på stan. Måste verkligen till arbetsförmedligen och få dom att säga något bra, börjar få lite smått panik.
Ja, de är väl de dagen har att erbjuda vad jag vet så här långt. Nu ska jag försöka hitta något att ha på mig!

Puss!


haha han är så söööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback