regn

ääääntligen får jag känna lite kyla! Väldigt skönt, men de får inte få försig att stanna för länge...

Jobbade som sagt idag! Gick alldels utmärkt och tror jag kommer trivas rätt bra med de här jobbet! Känns bra!:)

Sen blev det ut till Ramsta som sagt, för att fira pappsen. Vi han väl vara där 3 minuter innan de började regna men men. Trevligt ändå.

Blir en lugn lördagkväll med älsklingen!

Ha en bra kväll ni glada!:)



Jag blir så otroligt trött på er som inte bara kan säga saker rakt ut, var ärlig, jag tål att höra det. Jag lovar. Det här blir bara pinsamt.

Puss:)

http://www.unt.se/uppsala/forvaltaren-missade-hemforsakringen-997408.aspx

UNT är inte så snabba, men nu har dom gjort en liten artikel allafall om branden och det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback