Och jorden är rund för att vi lättare ska halka in i varandras armar

Jag fryser ihjäl! Hur kan de gå från typ 30 grader till 15!?? Mina fötter är som isbitar och jag fick ha både
långärmad tröja PLUS jacka när jag skulle ut idag. Inte bra. ge mig tillbak värmen så lovar jag att inte klaga mer!

Ja, de var något jag skulle skriva om men de kan inte ha varit så viktigt eftrsom jag redan glömt det.

Sitter allafall i Ramsta nu,kattbebisarna lever, men knappt, dom piper inte längre, men dom rör sig och andas så de är väl huvudsaken :)

Innan jag åkte hit i morrse fick jag en mildare panikattack. Det var inte långt kvar innan bussen skulle gå från stan och mina nycklar var spårlöst borta! Inte nog med att jag inte skulle ha kommit in till katterna nej, utan min jobbnyckel sitter på samma, och de är mindre bra om den försvinner. Särkilt eftersom han senast i torsdags sa att de inte många han ger nyckel till utan bara till dom han verkligen litar på.. hehe åååååååååångest.
Men! Efter att jag hade vänt upp och ner på hela rummet så ligger dom där. Under sminkväskan på byrån. Dumt att leta på möblerna innan jag letar under...

Jaja, de var de de! Nu ska jag fortsätta läsa min gammla dagbok jag hittade här om dagen. Från 2004. Om någon någonsin skulle läsa den skulle jag var tvugen att döda den personen. Så jävla pinsamt. Jag skämms när jag läser. Men oerhört kul faktiskt!

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Asgeiridun

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-07-13 @ 12:52:46
URL: http://asgeiridun.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback