lördag & utvilad!

Det var så jäää*la skönt att få vakna utan höra en jävla klocka ringa i örat! Bara få vakna av sig själv! Dock vaknade jag ju iofs av att min blåsa var nära på att spricka. Men ändå. Hellre de än väckarklocka.

Morgonen till ära har jag inte gjort ett skit. Kollat på andra avenyn och målat naglarna. Nice värre!
Ska snart lägga mig i ett bad tror jag! Ansiktsmask och hårinpackning och massa skum. Kan knappast bli bättre.
Och ikväll ska jag ha kul!
Först ska jag hem till Patrik på lite 30års firande, efter de bär de hem till Hanna och alla brudarna! Tror de kommer bli dunder! Var så sjukt jävla länge sen! Så, inga problem ikväll tack. Låt allt bara vara bra! :)

Ha en bra lördag gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback