God morgon!

Jag har så fruktansvärt ont i min mun! Det vägrar gå över, kan inte riktigt sätta fingret på varför de gör ont men tror det har med tänder att göra. Fuck. Tandläkare är skit dyrt. Men de gör ont. Jätte ont. Suck.

aja, nu vet ni. Lite medlidande är heelt okej;)

Igår, var inte en sån bra dag. Kliver av bussen i Ramsta och regnet öser ner. Jag har en tunn, nästan genomskinlg tunika, (som tillslut blev vääldigt genomskinlig) och flippflopps. När jag väl kommer innanför dörren så ser jag ut som en dränkt katt och man skulle kunna vrida ur mig 1 gånger om. Dyngsur alltså! Inte nog med det så hinner jag knappt in innan jag tappar en fet jävla kiv rakt på lilltån! De gjorde ont. Jätte ont!
Ja, mindre bra srtart på dagen kan man säga.

Och så forsatte de, skit grejer.

Men jag jobbade några timmar allafall, och de gick bra! Satt väl i två timmar sisådär och drack grogg.. Haha. Man ska inte klaga :)

Idag är de kallt känner jag. Vad fan ska man då ha på sig?!?! Strumpor!??! Jag har inte haft strumpor på typ tre månader, minst. Aja. De löser sig väl.

Hejs!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback