fredag, helg, efterlängtat!

Jag kommer nog aldrig bli en bra arbetare... Nu har jag jobbat en heeeel vecka (inte ens heldagar) och jag är slutkörd! Helt död. Var hemma en timma idag eftre jibbet och sen tok somnade jag. Men det var skönt!
Nu får vi se hur mycket jag får jobba framöver, den som lever får se! Hoppas på på mycket.
Jag trivs faktiskt. Att få en gångsskull få känna sig behövd och att man verkligen betyder något. Och allt beröm och ja allt. De är skönt att höra! Inte varje dag man får känna sig uppskattad!

Nej nu blir popcorn och någe på teve.

Pössss

Kommentarer
Postat av: Madsadriana

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2011-07-21 @ 14:15:17
URL: http://madsadriana.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback