Bakis...

Usch vad dåligt jag mår. Tror jag har kommit på att de är så hemskt att vara bakis, att de inte är värt de. Absolut inte. Att känna den extremt äckliga smaken i munnen, att kroppen skakar och man orkar knappt hålla i ett mjölkpaket för man känner sig så svag. Och på inte tal om huvudvärken, den jävla huvudvärken som vägrar gå över. De ända man kan göra är att ligga stilla, och knappt det. Och att känna sån hunger men samtidigt mår illa så de känns som man ska kräkas vilken sekund som helst.
Ja, det jag vill ha sagt är att jag inte mår så bra idag, vinets fel, och jag tänker aldrig mer dricka. Inte mer än nödvänigt allafall.

Sååååå. Gårdagen var trevlig! Faktiskt. Åkte ut till Ramsta efter jobbet med syskona. Vi grilla, badade, (vissa...) drack gott, och ja, sånt man gör när man har trevligt. Fick även göra min klippdebut! Både Julija och Alexandra litade på mig och lät mig klippa deras hår! Jätte skoj, och jätte fint blev det! :D Jag är som gjord till att vara frisör! Jaja, de va skoj allafalL!:)
Tyvärr slutade det lite tråkigt, vilket jag hade förutspått egentligen men ah, tråkigt.
Sov allafall hemma hos systeryster, och smög iväg därifrån i morse så nu sitter jag hemma i Kvarnjärdet.

Får se vad dagen har att bjuda på, förmodligen inte så mycket, förutom att jag ska ut med Boss. (hoppas jag har fått kraft tills dess....)

Nej, ska pallra mig iväg till macken nu. Usch vad långt det känns.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback