well a kiss would make up for it

Den senaste veckan har varit ett ända stort kaos! Både psykiskt och fysiskt och ja.. ni förstår. Tänker absolut inte dela med mig av de här, även om de skulle behövas. Har så sjukt mycket hat och aggresioner inom mig så jag vet inte var jag ska ta vägen. Är även väldigt besviken.

whatever..

Idag är det ju alla fall måndag ifall någon har missat de! Tillbaka till skolan och ett nytt ämne! Har varit sjukt trött hela dagen så de gick väl sisådär.. Har så himla svårt att sova nu för tiden! De suger.
Efter skolan så åkte allafall jag och Ammi ner på stan! Som för övrigt fyller år idag! Grattis igen:D Ingen gick väl riktigt som hon ville så vde blev att vi åkte till Gränby C där de inte heller riktgit gick som hon ville :P Haha. Men de blev ganska bra tillslut :D

Kom hem vid halv sju, fötter onda som djävulen själv. Letat lägenhet i vanlig ordning, men får ju dampryck på den här j*ävla datan! Får fortsätta letandet i morgon i skolan istället!
En sak är säker allafall! Blir inte kvar länge i Ramsta nu allafall! Max en vecka! :)

Nej, kanske se efter om de är någe bra på teve. Och göra korsordet vi fick i läxa!;D De är jobbigt att gå i skolan! 



                                                                 Jag känner så mycket saknad!! Längtar tills de kan bli som vi vill  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback