Andra dagen på nya året

Jag kan ju inte påstå att jag har gjort mycket nytta de här året. Iofs har det bara gått två dagar. Men ändå. Jag har så extremt tråkigt att jag, ja jag vet inte vad. Och alla är så tråkiga och Ronja vill inte gå ut själv. Så, jag ruttnar i Ramsta! Underbart! ;D

Nyår var allafall kulit! Så de är jag nöjd med! Vi blev några stycken som var hemma hos Magnys i Nyby. Jag hade kul allafall!:)
Dagen efter var mindre kul. Mådde inte på topp. Men blev en slömysar dag med prinsen min, det är inte helt fel de heller!

Ja... det var de det.. Egentligen skulle jag ju kunna gå och lägga mig. Men jag är inte trött. Så då kommer jag bara ligga där som ett fån som alla andra nätter när jag måste sova själv. Omöjligt att sova! Åh, de suger. Jag vill ha en lägenhet. Jag vill ha pengar. Jag vill ha en hund. Jag vill ha min Fredrik här...
Nej jag är inte bitter...

NU, ska jag.......... ungefär, göra ingenting.




You're just too good to be true,
Can't take my eyes off of you,
You'd be like heaven to touch,
I wanna hold you so much




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback