Trött på denna jävla kyla!

Ingen bra start på dagen idag. Kommer bli en extremt långt dag idag känns det som. Inte bättre blir de heller av att jag sovit ungefär fyra timmar inatt, av olika orsaker. Det suger. Sova är bäst.
Men ska allafall pallra mig iväg till jobbet om en timma. Jobbar bara till tolv så de är skönt :)
Sen blir det hem och börja städa lite, sen vid två åka iväg med Li & Thomas och brottas med allafolk och köpa dom sista julklapparna och sen hem och fixa de sista!
Känner en fet stress!! Har aldrig varit så här stressad inför en jul någonsin, men det ordnar sig. De brukar det göra.
Juste, ska även hinna med att baka bröd idag. Känner en aningens press. Men skulle inte ni göra de? Om eran sambo sa "Jag skulle önska att du kunde baka bröd". hehehehe. Jag är jag och ställer mig ju självklart i försvarsposition direkt och säger något liknande som " men men... det kan jag ju!! De är bara de att öööööööh, vi har inga såna saker." De var de bästa jag kunde komma på. Sämst. Så nu är de bara att bevisa att jag faktiskt kan baka bröd... Önska mig lycka till.

Jaja, de var det jag hade för den här morgonen. Hoppas jag att jag överlever dagen trotts sömnbrist, magsmärtor och en sjukstress. Hej julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback