things will get better if you just hold my hand, nothing can come between us if you hold my hand.

Har så fruktansvärt mega jätte tråkigt. Har suttit på exakt samma ställe i säkert två timmar nu. Och innan dess satt jag på andra sidan av soffan. Hurtig tjej ellerhur. Sov faktiskt lite också. Och där emellan lagade jag mat. Japp. As starkt. Vad som gick fel får jag nog aldrig veta.

Är fruktansvärt sugen på krogen! Jag vet att de är söndag och blabla. Men jag är inte sugen på de. Brukar aldrig vara de. Jag brukar aldrig vilja gå ut nu för tiden, tycker de suger. Men nu vill jag. Bra tidpunkt. Om en timma kan jag tänka mig att jag inte vill de längre.

Mitt förra inlägg gjorde även att jag fick en väldigt stor saknad efter mina tjejer och gamla goda tider! Såååå mycket minnen som dök upp.

♥ Jag och Kajsa som gör allt för att bli av med en jobbig klasskamrat
♥ Häng i Ramsta med den stoooora gungan
♥ Lifta med främmande människor
♥ Gå på fester långt ut mitt i ingenstans
♥ Mysiga hemma kvällar
♥ Tjejmiddagarna!
♥ Slagsmål i källare
♥ Pinsamma möten

Skulle kunna räkna upp så mycket.. Vi får göra något åt de här hörrni! Eller vi SKA göra något åt de! :)

Nej men om jag ska fortsätta sitta och göra ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback