The good and the bad

Go kväll! Klockan är tolv och jag kom precis på att jag måste verkligen börja ändra mina läggningstider! Somnar nästan aldrig innan ett längre. De är inte okej. För jag är död när klockan ringer sju dagen därpå.. Får jobba på de..

Var en skön dag idag. Var i skolan till halv tolv, lyssnade på lite redovisningar, (min tur i morgon, hjälp.) Sen åkte vi ner på stan halv tolv. Jag, Monika, Anders och Eric gick och käkade kina sen mötte vi upp resten av klassen på stadsarkivet där vi började med våra "forskningsarbeten". Helt okej. Svårt och tyda anteckningar från 1800 talet bara.. Men men.

Väl hemma gick jag och Fredrik och handlade lite. Sen till vårdcentralen med hans knä och sen blev de solning i en kvart! Såååå skönt! Dock ingen effekt. Jag är fortfarande kritvit. I morgon ska jag nog ge mig på dom starkare grejerna! höhö.

Ja, de var de de. Nu blir de strax film! 13 hette den tydligen. Kort och gott. Inte gott som i gott. ah.

God natt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback