stressstress

Fan vad jag är puckad. Har varit hemma i ca en och en halv timma, på den tiden hade jag ju tänkt att städa och plocka lite här hemma för att sen kunna fortsätta ikväll. Har jag gjort något sånt? Nepp. Inte ett skit har jag fått gjort sen jag kom hem från jobbet. Bra tjej. Och nu ska vi alldels strax stessa iväg till gränby centrum.

Tror att de är min grej. Att när de blir fööör mycket som måste göras så strejkar jag lite smått och gör ingenting, för att sen göra ALLT på så kort tid som möjligt. Vilket inte resulterar i så bra resultat. (kan man säga så??)
Jaja... Hoppas de går bättre för er, en sån här dag innan julafton.
Hungrig är jag också.. Men de får bli ett senare problem!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback