Söndag. En väldigt för tidigt sådan

Klockan är nu tio i sex på morgonen. En söndag. Min första lediga söndag, min första lediga dag då jag bra ska göra ingenting, på evigheter! Japp. En dag som inte funnits på länge och en dag då jag skulle få vakna av mig själv, utvilad och glad. Men ändå så sitter jag här nu. Sex på morgonen. Värt. Verkligen. Bara för att man vaknar och är panik kissnödig kan man väl få somna om sen!?! Nej icke. Skit.

Men förhoppningsvis så kan jag trötta ut mig framför datorn lite och få gå och sova snart igen. Skulle inte vara dumt.

När jag ändå sitter här och inte skriver nånting vettigt eller någe roligt så kan jag ju faktiskt nämna att vi hade möhippa igår! Jajemänssan! Möhippa för Karin blidde de! Väldans skoj faktiskt! Och att se hennes min när hon såg alla oss, ja, de va nog de bästa.
Men att det ska vara så jobbigt med möhippa kunde jag inte ana! Poledancing is the shit! Så jävla kul var de faktiskt! Nej men orkar inte dra upp hela möhippan här men de var kul och jag är slut i kroppen. Undrar hur KArin mår idag?;) moahaha.

Fick precis en väldigt äckliga känsla... Att det inte skulle vara så dumt att städa lite. Nu. Klockan sex på morgonen en söndag. Bort dumma tanke, bort.

Nej, nu vet jag vad jag ska göra!! Sätta på en disney film såklart och krypa ner i sängen. Finns inget bättre. Nästan. Eller finns ganska mycket som är bättre. Ja.
Laddade ner en massa bra igår (jag meeeeenar, laddade ner och betalade så klart!!!!)   Men nu kommer de här med beslutångesten. Vilken ska man välja??!??!!? 

Ska ta mig en funderare på de!


Kommentarer
Postat av: Slaven Tommy

Hej! Vet du nåt tjejgäng i Sthlm/Uppsala som vill ha en naken uppassare som skämtgrej till någon möhippa eller annan tjejfest? Googla på "slaven tommy" i så fall ;)

2010-12-24 @ 22:25:07
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback