Pasta....

Mina ben känns som överkokta spagettin. Är helt slut som människa. Kan ju säga att vi var inte ensamma på gränby. Och jag tror 90 % av min bekanskapskretts var där. På både gott och ont. Eller något.

Nu är jag allafall klaaaaaaaar! Alla julklappar är köpta och jag har redan fått en själv! Man får börja i förtid om man är så nyfiken som mig. Nöjd blev jag allafall! Tack babe! :)

Har dock inte hunnit med något brödbakande... Får bli en annan dag. Eller annat år. Ett annat liv? Nej då. Men tog alladeles för många timmar på Gränby och alldels för många på barnenshus, och till råga på allt var vi tvugna att åka ut till Ramsta också! Huaaa...
Är faktiskt väldigt stolt över mig själv! Inte ofta men nu jävlar! Var inne på mediamarket och skulle inhandla den sista julklappen! Panik hade jag och jag hittade inte de jag sökte. Men hittade en liten snubbe som jobbade där som jag greppade tag i. Tror aldrig en expedit har garvat och drivit så mycket med mig som han gjorde men jag bjuder på de. Han fick sig en känga han också.
De slutade allafall med att jag stenhårt skulle pruta, vilket lät ungefär så här:
Jag: ööh, ah men vad får jag den för då?
Han: Men om du ska pruta kan ju inte jag komma med förslag! Kom igen nu!
Jag: Mm... (säger ett pris som skulle innebära 600kronor i rabatt!)
Han: Hahaha ellerhuur!
Står och knaspar med Li ett tag son ger ett mer rimligt förslag.
De slutar med att han tror han gör någe bra och säger ett pris, men han säger fel men innan han har kommit på de så har jag radan sagt okej och då var de bestämt! HA! Jag vann! (okej, ni fattar ingenting men de va kul! Jag lovar)
De sista han sa dock var att jag kunde söka på nätet efter kurser om hur man prutar och sen kunde jag få komma tillbaka så skulle han ge mig ett bra pris. Haha, tsss. Jag vann allafall. De är huvudsaken!

Fan vad mycket nödvändigt jag skriver. Nu ska jag dammsuga och sen ja, finns nog att göra. Men ska väl föröska sussa hyffsat tidigt! Börjar jobba åtta i morgon!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback