Onsdag kväll

Sitter och glor på hockey! Därby faktiskt. Brukar tycka det är helt okej kul. Men nu jävlar! Riktigt kul. Slagsmål och rökbomber osv... de gillar vi!

Humöret är bättre.. lalla jag vet, humörsvägningar. Inte ovanligt när det gäller mig.
Har även hunnit med att sola! Väldans skönt var det. Dock är jag som sagt typ imun för det händer absolut ingenting!

Från de ena till de andra. Har precis kommit underfund med att jag kommer behöva äta julbord tre gånger på fredag. TRE! De är inte okej. Jag kommer rulla fram. Först åtta på morgonen på jobbet, vet ej hur de ska gå men jaja, sen hem och äta med barnen och sen iväg till brorsan och familjen och fortsätta. Japp, fettRonja är på G. Hata julen.

Nu ska jag ringa syster och sen fortsätta se matchen som dom efter mycket om och men har satt igång igen!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback