No one`s gonna love you more than I do

En riktigt jävla piss dag. Sovit dåligt inatt, vaknade av en äcklig känska av ångest och rädsla. Gick inte lång tid innan en bomb slog ner. Vet inte hur jag ska tackla de, men på något sätt ska jag klara det. Hur ont de än gör. Kan någon ta ut kniven ur hjärtat på mig?

Äh. Hoppas över de där.
Skulle egentligen haft en givande dag ute på Wik med skolan. Men tio minuter innan buss skulle gå så bestämde jag mig för att stanna hemma. Dumt, ja. Men kände mig inte särkilt kry igår och med tanken på natten och morgonen början så valde jag att vara hemma. Tror de var klokt, för känner mig väldigt varm och hängig. Kan ha andra orsaker men. Äh. Hade  aldrig orkat gått från Wiks slott till en kyrka långt bort åt helvete. De är inte min grej att traska på promenad mitt i vintern, massa minus och massa snö. Jag tror jag är allergisk mot det. Förmodligen.

Har ju varit väldigt dålig på att blogga dom senaste dagarna, men blir så ibland. (hur många gånger har jag sagt de)
Helgen har allafall varit bra. Eller, nja inte egentligen. Jobbade ju iofs i lördags från 10-22. De är bra! Dunder. Sen söndag 9-13. Och igår blev de även en sväng på ikea. Alltid kul! Tyvärr så har allt de dåliga tagit över min helg och ork, så jag har ingen kraft kvar känns de som. Jag är lixom, tom. Vet inte hur mycket en människa ska orka med men tror de ligger på bristingsgränsen den här gången.

Nu ska jag väl fortsätta med de jag höll på. Lyssnar på musik och läser deppiga texter. Varför gör man de? När man redan mår icke bra så ska man plåga sig själv ännu mer!? Helt sjukt. Måste sluta med de. Men inte idag.
Idag är det min räddning. De är jag, mitt varma täcke, datorn och en sjukt dryg katt.
Ja, ha en fin måndag människor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback