Månförmörkelse

Skulle tydligen vara någon månförmörkelse just nu. Typ. Ser dock inget. Orkar iofs inte resa mig från soffan för att se efter mer noggrant men ändå.
Jaja.

God morgon allafall! Sovit gott? De har jag. Som en stock. Skulle gärna ha sovit lite till men har man ett jobb som kallar så har man. Piggnar nog till mig så fort jag kommer ut.

Gårdagen var ganska icke händelserik. Förutom att katten fick någon form av hjärnskakning, gissar vi. Vi borde ha tyckte synd om honom och inte skrattat men de är väldigt svårt när han går runt och ser vääldigt full ut, ingen balans och ramlar ner så fort han ska hoppa upp i soffan. Extremt kul. Men tror de är bättre idag. Verkar så allafall.

Har väl egentligen inte mycket mer än så att informera er om!
Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen försöka hitta lite kläder att ha på mig. Ni får ha en bra dag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback