Love is best with best person

Hallå hej! Hemma från jobbet! För ett tag sen iofs. Och nu sitter jag bara hemma och häckar och väntar på att klockan ska gå så jag kan åka iväg igen. Ska bli sååå mysigt att få umgås med Nina hela kvällen!

Har inte gjort så mycket mer än jobbat idag. Tog en snabbis ner på stan och kikade lite. Fann ingenting. Rea är absolut inte min grej!
Fick även två kommentarer av två personer! Tackar och bugar även om man inte kan ta åt sig riktigt. Var i allafall en bekant som jag sprang på som utbrast: "Men jävlar vad du har blivit smal! Vad har du gjort?!?" haha- Lät kanske inte som en komplimang direkt men jag blev glad! Sånt gillas!
Sen när jag står och väntar på bussen så står de en man, kille, karl......osv. Ni fattar! Han står och glor allafall och jag blir rädd. Antagligen! Han kommer sedan fram och säger: "Jag måste bara säga att du är otroligt vacker." Oj. Hahah. Säger man så!? Till någon man inte känner!? Skulle aldrig falla mig in. Men det var ju snällt allafall. Lite creepy.

Från det ena till det andra. I morgon är det nyår! Om någon mot förmodan skulle ha missat det... För min del blir det nog lugna gatan! Har ingen som helst lust att följa spåret och göra som alla andra år. En fest någonstans med massa främmande folk och en del kända folk. Dricka alldels för mycket, ta sig ut i extrem kyla. Frysa häcken av sig. Splittras från alla man känner. Och kvällen slutar i kaos. Det är väl ungefär de brukar se ut?
Usch, börjar jag bli gammal eller vad är grejen? Jag ska ju tycka sånt där är kul. Jag ska vilja göra de där. Men nej, icke. Sånt är inte kul längre.

Men några nyårslöften ska man väl ha allafall. Samma som alla andra år antagligen.. Som man aldrig lyckas med! Lyckades halvdant med förra årets men nu jävlar! Mitt mål är att verkligen verkligen försöka gå ner 7 kilo i vikt och så till de absolut svåra som ingen länge tror jag kommer klara:p Sluta röka. Jag SKA! Jag måste. Jag vill. Fan, hur svårt ska det vara...
Ja, men det är allafall mina nyårslöften. Bara att börja kämpa.... Önska mig lycka till ;P

Nu ska jag börja göra mig i ordning lite grann och sen åka och möta Kim!

Ha en fortsatt bra dag!


Världens underbaraste Nina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback