Just smile

Hej hopp! Trötter idag.. (de har ni aldrig läst tidigare va?!) Men de gick bra att jobba allafall. Och nu sitter jag degar i soffan. Har precis kollat på Änglagård. Hur bra som helst! Och nu såg jag precis att Happy feet gick på kanal 5, inte helt fel de heller!
Borde egentligen dra mig upp ur soffan och gå och diska men hur kul är det? Och de är sviiin kallt överallt förutom i just vardagsrummet. Så de tar i mot ganska hårt. Bara så ni vet.

Och vad gör man när inte ica är öppet?!! Ica är alltid öppet!! Måste alla vara lediga just samtidigt?! Helt puckat. Om jag får säga de själv.

Nu ska jag fortsätta slöa mig en liiiten stund och sen diska. Kan hända att jag fryser fast men de får man väl ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback