It's like this baby I once heard of

God morgon! Väckarklockan ringde i helt fel tudpunkt idag. Varför! Drömmde helt as bra och så verkligen och så bara, PUFF! Borta. Sitter fortfarande och nästan tror att de var på riktigt. Men de kan bli. Och oj vad jag längtar!!

Annars så har jag sovit gott, vaknade dock med halsont, ingen ovanligt iofs. Om en knapp timme ska jag åka iväg och jobba! Ser inte fram i mot att gå ut i den kyla. Fy.

Är det någon mer än jag som har noll julkänsla? Två dagar kvar till julafton och jag kan verkligen inte känna en ända liten julstämning. Kan man växa i från sånt? Nää.. Tror nog inte de. Men men. I morgon ska jag ner på stan och trängas med alla andra och köpa dom sista julklapparna. Kommer förmodligen bli en händelsrik upplevelse. Men kanske kommer lite julkänslor fram.

Fan vad jag skriver skit, borde kanske ta mig upp ur soffan och klä på mig så jag slutar hacka tänder. Typ. Svinit kallt.
Hungrig är jag också. Livet är hårt.

Jaja, byyyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback