I said I love you

Mitt humör har varit på topp idag! Kan vara för att jag har världens bästa jobb och lite där till men nu är humöret tyvärr nere på botten. Och lite till. Fan. Att det aldrig kan få hålla i sig. Blir så j*vla less.

Har precis städat lite här hemma, blev lite halvdant men får bli ordentligare i morgon. Det vill säga efter jobb och julklappshandling. Har en känska av att jag inte kommer vara ensam ute på stan. Men de blir nog helt underbart att brottas med främlingar. (de lät bättre än vad jag mena) haha.

Ska väl pallra mig ner till solariumet snart tror jag. Kan behövas. Har egenltigen inge lust med ett skit men får väl försöka orka.

Hoppas ni har en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback