I don't care if you burn

God morgon! Det var så underbart skönt att sova ut idag! Att få vakna av sig själv, utan att höra något ljud i form av piiiip,piiip,piiiip... Ja ni  fattar. Underbart! Hade iofs varit ännu bättre om jag sluppit ha en katt sugandes på mitt öra... Men man kan ju inte få allt! Han är dryg, de är bara att gilla läget. Som inatt... Tittar ut i hallen och ser han ligga i en stor vit hög av någonting. Tänder lampan och ser att han har dragit ut hela toalettrullen (som sitter på väggen, hur lyckas han?!!!) Kul va?

Jaja.
Ska verkligen ta vara på min lediga dag idag! För sen är det fullrulle igen hela veckan. Skönt med jullov.....;P
Ska städa! Igen ja jag vet... Jag fattar inte hur de kan bli så sjukt stökigt på några dagar. Men men, de är bara att städa igen!
Sen blir det kanske ner på stan och göra lite ärenden.

Ja det var det de!


Pappas katt förra året..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback