Du stampade på allt jag trodde var sant

Dagen blev bättre till sist. Tok somnade i soffan och vet inte hur länge jag sov, var heelt död. Men vaknade allafall av att Fredrik kom hem. Fick fem underbart fina rosor! (fortsätter han så där så kan han va dum lite oftare... ;)) Nej skämt och sido. Jag blev glad. Såklart.
Så efter det kändes de lite bättre. Har lärt mig (efter 20 år) att man verkligen måste prata när det är något fel. Inte vara som jag, gå och hålla allt inom mig och sen släppa allt som en bomb! Funkar icke.

Annars då.. Har inte hänt ett skit faktiskt. Två comhem snubbar var hit och hälsade på. Dom stod och förklrade kanaler och priser och boxar och jag vette tusan allt, och jag stod där som ett frågetecken. Pinsamt. Jag döljer de ju inte så jätte bra heller. Men det slutade bra allafall. Dom gick härifrån och vi fick allt billigare. De är bra!

Har nog bara slöat oss annars, framför teve med pizza.. (ja jag veeeet........) mysbadat! Och snart är de väl läggdags antar jag. Tror dock de kommer bli lika svårt som tidigare kvällar att somna. Men hoppas på det bästa.

Sov gott ni allafall:)


Fem röda rosor= Jag vill göra allt för dig

Bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback